Az Erzsébet-utalvány több mint egy egyszerű cafeteria-elem, felhasználható ösztönzésként, prémiumként és toborzóeszközként is.
Munkaerő
Az innovatív megoldások segítségével akár előre is kideríthető, mikor készül valaki elhagyni a céget – és hogy hogyan lehet megtartani.
Folyamatosan nő a munkaerőhiány hazánkban, legkeresettebb a betanított munkás, de egyéb fizikai dolgozót is sok cég venne fel.
A közösségi média jó kiegészítője lehet a még mindig leghatékonyabb toborzási formának: az állásportálon való hirdetésnek.
Ma már sokkal többet kell tenni egy jó dolgozó megtartásáért, mint egy évtizeddel ezelőtt, ha ez nem sikerül, hamar búcsút vesznek a cégtől.
A magyar munkaadók több mint fele képtelen dolgozót találni. Hiába a hirdetés, ha nincs jelentkező, egyes szakmákban pedig különösen nehéz betölteni a hiányzó helyeket.
Nem egyszerű a harmincas és húszas éveikben járó dolgozókat irányítani, a sikeres motiváció gátja lehet, ha nincs megfelelő bérezés.