Miben jobbak a fiatal, és miben az idősebb cégvezetők? Listánkból mind a két csoport profitálhat!
Marketing
A tankönyvi definíciók és a rutinos trükkök mellett nem szabad elmenni a hozzáadott értéket nyújtó megoldások mellett sem.
A kis- és középvállalatok (kkv) tíz leggyakrabban használt marketingeszközéből öt a Facebookhoz köthető, most először pedig az Instagram is felkerült a listára
A kkv-k még mindig a weboldalt vagy a prospektust részesítik előnyben, de sok hatékony módszer van, csak tudni kell élni a lehetőséggel.
A kutyát sem érdekli már a sablonos, nem egyértelműen fogalmazott álláshirdetés. Hasson bátran az álláskeresők érzelmeire is!
Ki ne szeretne a Prezi vagy a LogMeIn példáját követve világra szóló sikert elérni? Egy startup indításakor viszont fontos odafigyelni néhány gyakori tévhitre.
Ha hihetünk a piackutatásnak, akkor a kábeltévés reklám a leghatásosabb eszköz arra, hogy üzeneteinket eljuttassuk a közönségnek..