Sok magyar fiatalnak inkább vonzó Ausztriában vagy Csehországban dolgozni, sokszor a magas kezdőbér sem elég a megtartásukhoz.
Közösségi média
A közösségi média jó kiegészítője lehet a még mindig leghatékonyabb toborzási formának: az állásportálon való hirdetésnek.
Tudatosabb közösségimédia-fogyasztás és eszközhasználat jellemzi az ezredforduló után születetteket – hamarabb „kattannak rá” az újabb digitális készülékekre.
A közösségi média fejlesztői külön irodai munkára átalakított felülettel segítenek a cégeknek a hatékonyabb munkavégzésben.
A 280 karakteres tweetek tesztüzeme most zajlik, a felhasználók nem kis elégedettségére, egy közösségi médiát használó vállalat csakis jól jöhet ki ebből.
Készítsenek Facebook hirdetéseket a HR-esek? Kinek van arra ideje? Van egyáltalán értelme?
Több mint hétszázezer magyar munkavállaló található meg a LinkedInen így zseniális toborzási felület lehet a cégek számára.