A kis- és középvállalatok (kkv) tíz leggyakrabban használt marketingeszközéből öt a Facebookhoz köthető, most először pedig az Instagram is felkerült a listára
Hirdetés
A kkv-k még mindig a weboldalt vagy a prospektust részesítik előnyben, de sok hatékony módszer van, csak tudni kell élni a lehetőséggel.
A kutyát sem érdekli már a sablonos, nem egyértelműen fogalmazott álláshirdetés. Hasson bátran az álláskeresők érzelmeire is!
Ha hihetünk a piackutatásnak, akkor a kábeltévés reklám a leghatásosabb eszköz arra, hogy üzeneteinket eljuttassuk a közönségnek..
A YouTube videómegosztón a hatalmas reklámzajból ötletes videókkal igenis ki lehet tűnni. Kkv-knak is jó tipp!
Ne csak a vevők, hanem a Google „fejével” is gondolkodjon, amikor a céges honlapot készíti vagy módosítja.
Bár sokan lejárt lemeznek gondolják az e-mail küldözgetést, de gondoljon bele, Ön hányszor néz rá a postafiókjára a laptopján, táblagépén vagy az okostelefonján? A levelezés még mindig hozhat pénzt a konyhára, főleg ha ismeri a játékszabályokat.