Profitáljon többet!

Az angolszász világban domináns tőkefinanszírozás elterjedése hazánkban még csak most kezd beindulni, pedig ez a forrás a legtöbb esetben sokkal inkább passzol egy vállalkozás fejlesztéséhez, növekedéséhez, mint a „szögletes” bankhitelek vagy a bürokratikus (éppen ezért üzletfejlesztésre alkalmatlan) pályázati pénzek. De hogyan tudja cégéhez vonzani a befektetőket?

Bár sokan lejárt lemeznek gondolják az e-mail küldözgetést, de gondoljon bele, Ön hányszor néz rá a postafiókjára a laptopján, táblagépén vagy az okostelefonján? A levelezés még mindig hozhat pénzt a konyhára, főleg ha ismeri a játékszabályokat.

Aktívan hirdet, mégis alig keresik a cégét? Gyakori hiba, hogy a vállalkozók a szövegírásnál nem a vevő fejével gondolkodnak, és éppen azt felejtik el meghatározni, amire a vásárlók vágynának.

Oldal 14/14