Dupláz a Twitter | Jutassa célba cége üzeneteit!

A 280 karakteres tweetek tesztüzeme most zajlik, a felhasználók nem kis elégedettségére, egy közösségi médiát használó vállalat csakis jól jöhet ki ebből.

Kísérleti jelleggel, véletlenszerűen kiválasztott twitterezők mostantól az eddig 140 leütés kétszeresét, 280 betűhelyet tartalmazó üzeneteket küldhetnek – jelentette a vállalat. A San Franciscó-i világcég fennállásának 11 évében végig azt hangsúlyozta, hogy egyik nagy előnye a tömörség, amelyhez továbbra ragaszkodik. Eddig legfeljebb annyi engedményt tettek, hogy az üzenetekbe kerülhettek képek és animációk (gif-ek) is, és azok nem számítottak be a terjedelembe.

A világszerte immár 328 millió felhasználót számláló rendszer beruházói azonban újabban kifogásolták, hogy az üzenetek száma nem nő a várakozásoknak megfelelően, és szerintük ennek fő oka, hogy korlátozott a terjedelem. A bővítés hívei szerint elsősorban az angol nyelvű twitterekkel van a gond: az ázsiai nyelveknél, mint a japán, a koreai, a kínai, ahol azok jellegénél fogva egy jellel sokkal többet lehet kifejezni, mint az indoeurópai nyelvek betűivel, ez sokkal kevésbé probléma. A bejelentésre sok twitterező negatívan reagált a világhálón, mondván: helytelen üzleti okokból feladni a közösségi média fő előnyét, a tömörséget.

Twitter, a cég motorja

Nem annyira járunk már messze ettől, hogy e kijelentés igaz legyen. A közösségi média radikális átalakulást hozott az ügyfélkapcsolatok világában. Ezt egy magára adó vállallaltnak is fel kell ismerni és követniük kell a trendeket. Szakértők szerint jó ötlet lehet kreálni egy új Twitter üzleti oldalt, ha egy nagyobb és ismertebb vállalatot képviselünk: az új felület igen jól használható például új termék bevezetésére, eladására. Ha azonban kicsiben utazunk, lehet, hogy a Twitter inkább „jó, ha van”, mint „kell, hogy legyen”. Sokkal fontosabb az, hogy a potenciális vásárlóinkkal kommunikáljunk Twitteren úgy, ahogy eddig, sem mint hogy létrehozzunk erre egy külön üzleti profilt.

Az, hogy számunkra melyik platform nyújthatja a legtöbbet, csak az üzlet jellegétől függ,: fontos megjegyezni, hogy amellett, hogy a Twitter hasznos, a Google+-ban pedig komoly potenciál van, a Facebook kétségkívül a legjobban felépített rendszer a három közül, valamint ne felejtsük el, hogy a felhasználói bázisa is jócskán túlmutat versenytársaién.

Megosztás: