Így vásárolnak kozmetikumot | a magyar nők

Magyarországon a nők többsége havonta legalább 2500 forintot költ szépségápolási készítményekre. Az Ön vállalkozása kihasználja ezt?

Ár és illat

Az ár, az illat és az összetevők alapján választanak legfőképpen szépségápolási terméket a magyar nők – derül ki a CD kozmetikai márka és az NRC Piackutató 500 fő megkérdezésével elvégzett friss felméréséből.

Az árat a válaszadók 86 százaléka jelölte meg fontos vagy nagyon fontos szempontként, az illatot/textúrát 84 százalék, míg a termék összetevőit 65 százalék tartja az egyik kardinális döntési szempontnak a szépségápolási cikkek, kozmetikumok kiválasztásánál.

Csomagolás

Érdekesség, hogy a termék csomagolása, kinézete csak a magyar nők 31 százalékának döntését befolyásolja jelentősen – legalábbis saját bevallásuk szerint. Ennél fontosabb szempontnak számítanak számukra a válaszaik szerint a különböző védjegyek (bio, vegán, állatokon nem tesztelt stb.), illetve maga a márkanév (46, illetve 49 százalékkal).

A magyar nők döntési szempontjai mellett megvizsgálták azt is, hogy mennyit költenek szépségápolási termékekre és kozmetikumokra.

2500 forint felett

A válaszokból kiderült, hogy a többség, 55 százalék 2500 forintnál többet költ havonta ilyen árucikkekre, ami gyakorlatilag megegyezik a tavalyi aránnyal. Havi 5000 forintnál többet a megkérdezettek 15 százaléka, míg 10 ezer forintnál többet csak 4 százalékuk ad ki tusfürdőre, samponra, dezodorra, krémekre és hasonlókra. Érdekesség, hogy a fiatalabb, 18-29 éves korosztályban az átlagosnál nagyobb arányban vannak olyanok, akik 2500 forintnál többet költenek havonta kozmetikumokra.

Tudatos hölgyek

A magyar nők tudatosságára vall, hogy a szépségápolási cikkek vásárlásánál a választásukat jelentősen befolyásolják az olyan tényezők is, mint a termék összetétele, illetve a rajtuk található különböző védjegyek és jelölések.

Megosztás: