A legoptimistábbak a kis- és közepes méretű vállalkozások, sőt a németek is kedvezően ítélik meg a magyar gazdasági helyzetet.
Kereskedelem
A magyar internetezők nagy része szívesen vásárol online, a szektor eredményesen bővül. Mire készülhetnek, akik online kiskereskedelemre adják a fejüket?
Alaposan megváltoztak a vásárlási szokásaink az elmúlt években. Élelmiszert még nem, minden mást szívesen veszünk az interneten.
A hazai vállalkozásoknak is át kell gondolni, miként érintettek a Brexit okozta kereskedelmi, gazdasági változásokban, főleg ha rendelkeznek brit partnerekkel.
Vásárlóként egyértelműen jobb a kis plasztikkártyát magunknál hordani, de mennyire éri meg kereskedői szemszögből?
Jó eséllyel eljön majd a pillanat cége életében, amikor növekedni már csak az országhatárokon túl tud. Ha tanácstalan, hogy fogjon bele, ez a cikk épp Önnek szól!